HTML

Érdekességek rólam, az életről

Hello! Nem írtam még blogot, szóval nem ér kinevetni!:P Szárnypróbálgatás gyanánt most megpróbálkozom vele, előre is jó szórakozást! Amít ígérhetek: lesz izgalom, érdekesség, vidámság és persze elmaradhatatlan szomorúság.:P De nyugi, nem csak történetek lesznek, megosztom Veletek életem egy-két érdekesebb pillanatát is!:)

Friss topikok

  • larafabian: nagyon szépek a verseid, írásaid. megnyerőek. nagyon szeretem a szép írásokat, köszönöm, hogy olva... (2012.06.30. 19:16) Hol vagy?
  • larafabian: nagyon sokan nem értékelik amit az élet- gondolják ők- eléjük sodort. nekem nem is olyan régen azt... (2012.06.30. 19:13) Vallomás II.
  • Vica89: Gratulálok a verseidhez, nagyon jó érzés őket olvasni! Bár még nem olvastam mindegyiket, de nagyon... (2011.10.30. 16:09) Az angyal
  • Versember: Jó régen néztem már ide. Örülünk, hogy jobban vagy, akármi is történt :) Ez tényleg egy jó vers, i... (2011.09.05. 13:26) Újra itt! :)
  • enzsu90: Köszönöm, nagyon aranyos vagy!:)Hát, kicsit drámai jellegű a könyv, amit írni szeretnék, de azért ... (2011.07.20. 00:08) A kapu

Linkblog

Kis szünet után frissen, üdén... :)

2014.03.13. 22:13 enzsu90

Sziasztok Kedves Egybegyűlt Publikumom!

Ismételten eltelt egy rövidebb időszak anélkül, hogy megörvendeztettelek volna Benneteket egy kis írással, verssel, bármivel. Sajnálom, hogy így alakult, de nem éreztem, hogy megszállt volna az ihlet és nem akartam egy erőltetett publikációval elétek állni, az nem lett volna semmire jó. Most viszont megint elkapott a hév, megszállt az ihlet, szóval cselekednem kellett, azonnal elraktároztam a frappáns kis sorokat és strófákat az agyamban, hogy majd leírhassam Nektek és érdeklődve fogadhassátok. :) Ami a mindennapjaimat illeti, élvezem a gyönyörű tavaszi idő beköszöntét, próbálom tartalmasan eltölteni a napokat és heteket, mert hihetetlen, milyen gyorsan rohan az idő! Erre buzdítalak Titeket is: használjátok ki minden egyes percet és ne halogassatok semmit, mert olyan rövid az élet! Nem akarok semmit mondani a most következő versemről, egyszerűen csak annyit, hogy fogadjátok szeretettel, remélem, tetszeni fog! ;)

Élek

Bolyhos bárányfelhők úszkálnak lustán a tengerkék égen,

A napfényes tavaszban, töprengve, elmélázva sétálok éppen.

A madarak éneke, a friss és buja zsongás fülbemászó dallama rabul ejt,

Örömtáncot jár lelkem, testem minden porcikája, az összes apró, végtelen sejt.

De a szél hirtelen feltámad, a levelek bolondosan zizzennek össze előttem,

De hisz alig egy perce még minden vidám volt, csendes és felhőtlen!

A madarak riadtan reppennek fel, boldog daluknak azonnal vége szakad,

Ám a sietős léptek között nyugodtan, óvatosan bandukoló csupán egy akad,

Aki tudja, ha elcsendesedik a haragos szél, újra kisüt a melengető Nap!

Fura nyugalom és kellemes érzés jár át, egy mosoly suhan át az arcomon,

Érzem, hogy élek és már nem rémiszt meg, mit hoz a holnapom.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasdenzsut.blog.hu/api/trackback/id/tr435859234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása