HTML

Érdekességek rólam, az életről

Hello! Nem írtam még blogot, szóval nem ér kinevetni!:P Szárnypróbálgatás gyanánt most megpróbálkozom vele, előre is jó szórakozást! Amít ígérhetek: lesz izgalom, érdekesség, vidámság és persze elmaradhatatlan szomorúság.:P De nyugi, nem csak történetek lesznek, megosztom Veletek életem egy-két érdekesebb pillanatát is!:)

Friss topikok

  • larafabian: nagyon szépek a verseid, írásaid. megnyerőek. nagyon szeretem a szép írásokat, köszönöm, hogy olva... (2012.06.30. 19:16) Hol vagy?
  • larafabian: nagyon sokan nem értékelik amit az élet- gondolják ők- eléjük sodort. nekem nem is olyan régen azt... (2012.06.30. 19:13) Vallomás II.
  • Vica89: Gratulálok a verseidhez, nagyon jó érzés őket olvasni! Bár még nem olvastam mindegyiket, de nagyon... (2011.10.30. 16:09) Az angyal
  • Versember: Jó régen néztem már ide. Örülünk, hogy jobban vagy, akármi is történt :) Ez tényleg egy jó vers, i... (2011.09.05. 13:26) Újra itt! :)
  • enzsu90: Köszönöm, nagyon aranyos vagy!:)Hát, kicsit drámai jellegű a könyv, amit írni szeretnék, de azért ... (2011.07.20. 00:08) A kapu

Linkblog

Hol vagy?

2011.06.10. 16:32 enzsu90

Sziasztok!

Talán szokatlan lehet, hogy most milyen gyakran írok, de valahogy most megszállt az ihlet és égető vágyat éreztem, hogy a megszületett művemet Veletek is megoszthassam. A mai napom sajnos nagyon rossz volt, több okból is, szóval most nem vagyok nagyon a topon, ami a hangulatomat illeti, de most nemcsak egy szomorú verset szeretnék publikálni, hanem megfűszereznem egy kis érzelemmel, olyat még úgysem tettem közé kis oldalamon. Remélem, elnyeri tetszésteket, várom a visszajelzéseket!:)

 

Hol vagy?

Álmomból felriadva, verítékben úszva riadtan bámulom a sötétséget,

A szekrény árnyékában, a tükör fényében, mindenhol Téged kereslek.

Körülnézek, gyomrom összerándul, nem talállak sehol,

Hova kerültem? Mi ez a hely Nélküled? Talán a Pokol?

Némán-sikítva rázkódom a rám szakadt fájdalomtól,

Nem akarok mást, csak felébredni ebből a rossz álomból!

Egyre csak azt kérdezem, hol vagy, miért nem vagy itt velem?

Miért nem szorítasz magadhoz, miért nem fogod a kezem?

Ahogy a holdsugár bevilágít az ablakon, világossá válik minden:

Nyugtatók, zsebkendők mindenütt, s egy fekete ruha a széken.

A következő percben újra érzem könnyeim sós ízét,

Nem látok már semmit, folyton csak ismételgetem: miért?

Sötét hangon újra kezdek zokogni,

Haragszom. Mert elmentél. És érzem, hiányodba bele fogok halni.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://olvasdenzsut.blog.hu/api/trackback/id/tr832973446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Versember · http://koncertez.blog.hu/ 2011.07.20. 09:36:40

Ez már tegnap is jó volt, most megint elolvasva még jobban. Kiteszem az oldalad az enyémre.

enzsu90 2011.07.20. 09:44:36

Húú, köszi az elismerő szavakat. Én is olvastam pár versedet és le a kalappal előtted! Nagyon tetszettek!;)

larafabian 2012.06.30. 19:15:47

válasz erre...

ne haragudj, s hiányomba ne halj bele,
hisz itt vagyok neked...hát nem látod?
ott vagyok , ahogy lecsukod szemed,
s szíved nyitva hagyod...
könnyek csordulnak végig arcomon,
hogy miért nem vagyok veled

larafabian 2012.06.30. 19:16:39

nagyon szépek a verseid, írásaid.
megnyerőek. nagyon szeretem a szép írásokat, köszönöm, hogy olvashatom.
süti beállítások módosítása